Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

25 mars 2010

IKEA och yxor

Var på IKEA med mamma. Jag skulle pilla på allt jag såg, vilket slutade med att jag välte ner några hyllor med saker på. Snabbt som fan sprang jag därirfrån. Jag råkade kasta iväg ett par gardiner bakom ett par hyllor också. Jag älskar att gå på IKEA. Jag åkte ut till stugan och sågade träd och lekte med en yxa.
Jag, Ellinor, Dick & någon till åker till Sandhamn (Stockholm) på midsommar. Där kommer det festas ordentligt med en massa champagne.

3 kommentarer:

  1. Funderar stark på om jag ska ta och låsa in dig på ikea med en ananas nertryck i strupen.. Hade du gillat det? :)

    SvaraRadera
  2. Du, en sak ska du ha säker för dig lilla vän. Jag hade spottat ut den på dig lika snabbt!

    SvaraRadera
  3. Hahahah, nej för den hade suttit fast i din magsäck efter 3 sek!

    SvaraRadera