Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

25 mars 2010

Jag minns när jag var ca 12 år något. Jag och mina vänner hade hittat en massa papperssäckar med porrtidningar i ett soprum. Vi tog tillfället i akt och tog med alla påsar ut. Vi stack till en parkering och kollade på alla bilder. Det var intressant att se på alla snoppar och nakna kvinnor. Vi läste tidningarna vart vi än gick. Vi satte oss på ett shoppingcenter och kollade igenom bilderna, skrattade och var hejnöjda. Min mamma såg oss, och sa att jag skulle lämna ifrån mig tidningarna. Mina kompisar hade försökt sälja tidningarna, min mamma var inte glad.

2 kommentarer:

  1. Fränt ju förfan. :O
    - Jag och mina polare försökte rita en egen för att sedan sälja.:P

    SvaraRadera
  2. Det var ni som sålde den hemmagjorda tidningen till min mamma?

    SvaraRadera