Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

14 mars 2010

Sjuka människor

Jag är helt öm i knänen och bröstkorgen. Det var ett par starka knuffar märker jag nu i efterhand. När jag ligger på magen känner jag lite av smärtan. Hoppas det går över. Högerhanden mår heller inget vidare, hoppas den läker innan mina två tentor. Jag höll i min väska då samma idiot som knuffade mig hade en ölburk i handen och slog mot min högerarm. Fick inte ont direkt, men på lördagmorgonen kände jag smärtan. Kan inte ta tag i saker. Nu försöker de som var på oss, att skylla ifrån sig på oss för att rädda sig själva. De inser nog att det var fel att skicka en massa människor på oss, och att killar inte hotar och slår tjejer. Att de försökte lura upp oss på festen för de ville bråka är ju helt sjukt! De bad oss komma dit, sen när vi väl var där bad de oss gå. Vi gick tillbaka till stan, sen ringer Oliver och säger att jag är en slyna, hora och att han ska döda mig. Jag fattar inte varför han säger de orden, jag hade inte sagt ett ord till honom ens. De kommer mot oss, tjejen hoppar på Ellinor, jag går mellan blir själv indragen då hon tar tag i mitt hår. Oliver går på Dick, som de ville från första början. De ville bråka hela kvällen, att de lurade dit oss är sjukt!

1 kommentar:

  1. Du är nu med och tävlar om Kindlooks for woman! :) Vinnaren koras på fredag 22:00! :D

    SvaraRadera