Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

12 september 2010

Ett misstag!

Igår kom Johanna & Erik hem till mig. Vi drack fanta och rosé. Efter att ha tömt allt som vi kom åt drog vi till Myntha i Lund. Där blev det drink efter drink. Det blev dags att åka hem och jag skulle få på mig min jacka, killen som satt bredvid mig fick min armbåge i huvudet och sen fick han min knutna näve i ryggen...av misstag. Jag råkade slå honom. På hemvägen träffade jag en snygg kille, han flörtade som fan, men det visade sig att han hade sambo. Inte okej! Vi drog ner till Inferno en runda snabbt innan de stängde, vi hade shottävling och begav oss till Olivers för att äta. Sen drog alla hem till Borg och drack White Russian till fem på morgonen. Jag sov hos Johanna, så när jag skulle hem idag gick jag vilse i Karslundsparken. Måste skaffa en GPS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar