Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

26 september 2010

Segla till Hawaii?

Det blev ännu en gratiskväll ute igår. Nicole, Ellinor och Malin kom hit. Vi drack och kollade på youtube filmer där de drar ut maskar ur människor. Vi sminkade min hund och lekte med henne. Vi drog ner till stan och kollade runt vad staden hade att erbjuda. ALLA var elaka mot mig på grund av att jag knappt kunde prata. Vakterna sa hela tiden: Vad sa du? Va, jag hörde inte? Det var inte kul att bli utskrattad. Vi bosatte oss på Inferno med ett par danska killar. De hade kommit med båt, så när Inferno stängde drog vi med dem till deras båt. Vi drack vin, spelade gitarr och sjöng sånger ur deras Sangbog. Den ena killen var riktigt sliskig, han ville hålla mig i handen hela tiden och skulle krama en. Det var inte OK! När Dick kom och skulle hämta oss försökte dansken kyssa mig. Vilken svin! Jag puttade till honom och sprang för mitt liv till bilen. Killar som är på för mycket är A BIG NONO. Tur att jag kan karate(typ). Hade jag blivit våldtagen hade jag inte kunnat skrika...HAHA













2 kommentarer: