Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

25 september 2010

Stamparen och B1

Jag har tappat rösten helt!
I torsdags var jag och Isabella i Helsingborg. Eftersom Isabella började bråka med alla i kön på Villan och slå dem, så drog vi vidare. Vi var lite överallt och till slut stannade vi kvar på Le Cardinal. Det blev en massa dans och jag fick namnnet "Stamparen" eftersom jag hoppade omkring och dansade med alla. Folk trodde att jag hade tagit knark och fått snedtändning, de trodde att jag var galen. Det fanns ett killgäng från Australien och Kanada, riktigt heta pojkar! Vi blev bjudna hela kvällen på dricka, det är bra att vara tjej ibland! Isabella hittade människorna hon bråkat med i kön, hon gick fram till dem kramade och pussade dem. Jag vek mig av skratt. Den bruden är sjuk! De kollade på henne som att hon var CP. Cardnal stängde och vi tog en taxi ut till Plantan, det var riktigt tråkigt där så vi drog tillbaka till stan. Vi drog till Bryggaren. Vi hängde med ett par galna killar som åkte inlines och var utklädda till Jason i fredag den 13:e med en motorsåg i handen. Killarna gav Isabella smeknamnet B1, eftersom hon har tatuerat in ett B på handen. Klockan 8 på morgonen tog vi bussen hem, och jag sov hela dagen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar