Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

07 september 2010

I love you

Igår var jag på möte i Malmö. Fick information om utbildning och åt tills jag var tvungen att knäppa upp byxorna. Ska gå en FAR utbildning den 9/10 på Scandic Hotell i Lund. Vi får gratis mat, det är därför jag ska gå utbildningen. Nej, men kommer bli certifierad FAR-ledare. FAR står för Fysisk aktivitet på recept. Jag är vattengympaledare och jag kommer få nya deltagare som kommer från sjukhuset, de får motion på recept istället för läkemedel.

Idag var jag och träffade Rebecca. Vi har inte träffats på ett bra tag så det var dags att ses. Jag har saknat henne så hemskt mycket. Vi fikade i Malmö, shoppade loss och snackade om allt vi missat i varandras liv. Imorgon efter jobb ska jag hem till henne, har saknat hennes familj riktigt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar