Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

15 september 2010

Fånge i en bastu

Alltid efter jobb går jag in i killarnas omklädningsrum för att duscha och basta. Efter min grupp är det bara gravida kvinnor som ska ha vattengympa, så det är aldrig någon kille som använder omklädningsrummet. Jag låg och bastade, helt plötsligt kliver det in två killar i bastun. Jag får panik och börjar skrika. Killarna skrattar och går ut. Jag tar på mig min handduk och går ut för att ta på mig. Killarna ber om ursäkt och jag skriker på dem att de inte får använda omklädningsrummet. De säger förlåt igen och säger att de inte visste det. De gick iväg och jag var själv igen. Killarna var riktigt snygga, mjaau! De måste ha trott att jag var galen så som jag skrek...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar