Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

19 september 2010

Underbar helg

Efter jobb i fredags drog jag hem till Caroline, vi förfestade där och drog vidare till Myntha i Lund. Vi träffade Yasmine och Anneli på Myntha. Vi hittade ett trevligt killgäng och hängde med dem hela kvällen. De bjöd på vitt och rosévin hela kvällen, och en massa mojitos. Jag älskar att vara tjej! Bordet bredvid oss satt ett killgäng från Lidingö, åh vad jag älskar killar som snackar stockholmska, NICE. Myntha stängde och vi skulle ner till Professorstaden med halva Myntha. Killarna beställde 2 minubussar så att alla kunde åka med. Efter ett tag blev vi hungriga så halva gänget drog ner till Mårtenstorget för att kränga mat. Vi gjorde av oss med Lidingökillarna och träffade på ett killgäng från Lund. Vi drog med dem på efterfest och lyssnade på deras dåliga musik. Engelsk folkmusik. Vem fan lyssnar på sånt!? Vi tog tåget hem på morgonen för vi höll på att bli av med hörseln pga den dåliga musiken.

Jag kom hem och släppte ut hundarna i trädgården, på eftermiddagen när jag vaknat till liv började jag leta efter min jacka. Jag gick ut i trädgården och hittade min jacka hängandes i trädet, hade tydligen kastat upp den där. HAHA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar