Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

30 oktober 2009

Brand på badhuset


Idag var jag på Karlslundsbadet med Filippa, Ellinor, Nicole, Fanny, Pierre och Fredrik. Jag och Ellinor hade jättekul på den stora uppblåsbara saken. Vi fick hjälpa varandra för att komma över den. Det kom fram några killar som frågade hur vi gjorde. Vi sa: Se och lär. Sen lyckades dem också komma över. Brandlarmet gick. Ingen stor risk att dö av en brand på ett badhus. Rätt lätt att släcka elden.
På kvällen stack vi ner till stan. Det var spökafton. Det kom fram en unge till mig, jag fick panik och skrek över hela stan. Jag skrek: Vafan gör du din jävla ungjävel. Alla vände sig om och kollade. Jag och Ellinor stack och solade. Jag brände mina ögonlock, lyckat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar