Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

21 oktober 2009

Jag är en stor idiot

Jag hoppas att du inte gör det. Jag vill inte att du gör det heller. Jag hoppas att du inser hur fel det är. Men jag får nog skylla mig själv ändå. Fan vad jag hatar mig ibland, hur kan jag vara så dum?. Hoppas att du inser det innan de är för sent. Både för min och din egen skull! Jag vet att jag gör misstag efter misstag. Det måste ta slut snart. Jag vet inte vad jag vill. Ena stunden vill jag, och andra stunden vill jag inte. Du gör det inte särskillt lätt. För du gör likadant. Jag har försökt att ignorera problemen länge, men det funkar inte nu längre. Jag måste lösa problemen. Jag hatar att jag alltid ska ringa och smsa dig när jag är full. Jag känner mig som en stalker när jag kollar din facebook och bilddagbok varje timme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar