Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

05 oktober 2009

Jimmy min ängel.

Idag när jag var ute med hundarna vid koloniområdet tänkte jag att jag skulle gå förbi Koppargården. Ett stort misstag! Jag tappade min mobil på marken, sen kom det några barn som tog upp den och sprang iväg. Jag hann inte ifatt dem. Jag stack hem och spärrade mobilen. Sen ringer det en man till mamma. Han sa att han hade hittat min mobil. Jag stack ut till hundbrucksgården för att hämta mobilen, jag hade en flaska vin med mig som tack för att han hade ringt mig och sagt att han hade min mobil. Jag kom dit, han berättade att han var ute och gick. Han såg han när jag tappade min mobil och att ungarna tog den och sprang iväg. Han hade sprungit efter dem och tagit tillbaka mobilen. När han väl hade min mobil så var jag borta. Så han kollade genom min lista och ringde från sin telefon, för min var spärrad. Jimmy är min ängel. Jag hoppas att dem jävla ungarna dör och hamnar i helvetet. Koppargården är det värsta området i Landskrona. Det är som Rosengård. Inget ställe man vill bo på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar