Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

15 oktober 2009

Klassittningen











Igår hade jag och Veronica riktigt kul. Vi fick dricka snabbt på bussen för att hinna förfesta lite innan vi kom till sittningen. Vi gick och letade efter Wermlands nation i en timme. Jag gick runt med min pumpa som jag "lånade" från en affär. Det blev verkligen tungt efter ett tag, men jag släppte aldrig taget om Mr Pumpa. Mina klackar gillade inte kullerstenarna. Vi missade lekarna med klassen. Men jag och Veronica tänkte att vi skulle ta igen allt vi missat. Vi beställde 2 vinflaskor. Vilket inte var så bra. Det blev väldigt många toabesök. Jag försökte mata Mr Pumpa, men han ville inte ha mat. Han kastade ner tallrikar, bestick och glas på golvet. Alla trodde det var jag, men det var Mr Pumpa. Jag blev känd som: Hon som kastade efterrätten på golvet. Som straff krossade jag huvudet på honom. Sen när vi satt vid bordet skulle vi få stämplar till klubben som de skulle ha på kvällen. Alla som känner mig, vet att jag inte vill ha stämplar på armen. Jag bad om en stämpel på bröstet. Hon som gav stämplar kände sig obekväm. Så hon frågade sin manliga kollega om han ville göra det. Han kom tillbaka till vårt bord och fråga om han fick stämpla mig. Visst fick han de. Jag och Veronica vinglade riktigt mycket när vi skulle ut och ta luft. Vakterna kollade konstigt, de ville nästan slänga ut oss. Men som tjej har man tur. Räcker att prata lite och kassta med håret så fixar allt sig. På tåget hem till Landskrona satt jag med några killar från klassen. De hade gjort alla instuderingsfrågor. Det hade tagit över 17 timmar för fem personer att göra dem. Får ta och göra mina snart. Måste klara tentan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar