Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

11 oktober 2009

Baleftersläpp






Min dag började med en fika i Helsingborg. Jag drog hem vid 6, duchade och hittade kläder till kvällen. Sen stack jag hem till Madeleine i Lund. Vi kollade på fotboll och drack lite vin och cider. Sen var det daxs för att fixa oss till baleftersläppet i AfBorgen. Vi kom ner lite innan 12. Det blev en massa dans, vilket jag är dålig på. Trampade alla killar på fötterna som jag dansade med. Vals är inte min grej. De har nog väldigt ont idag. Jag stod längst fram vid bandet, sen när de slutade spela kom de fram till mig och pratade. De var så otroligt snygga! Det var väldigt många utbytesstudenter där. De ska ha korridorsfest vid Sparta till helgen, me like. Det stod en killkör inne på tjejtoan. Jag bjöd in dem för jag kunde inte kissa utan musik. Det var inte uppskattat av många tjejer. Jag fick gratis drinkar hela kvällen. Sen vid 5 bestämde jag mig för att hämta min jacka för jag skulle iväg och äta. Jag stack till Pölsemannen, jag fick gratis mat och dricka. Det var en toppenkväll. Har inte haft så skoj på riktigt länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar