Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

07 oktober 2009

Tatuering



Idag tänkte jag att jag skulle göra en tatuering. Men jag fegade ur, jag vågade inte. När jag såg nålen så trodde jag att jag skulle svimma. Jag tog ett hål i örat istället. Jag börja nästan gråta för att jag var så rädd. De tyckte mitt öra var coolt för att det var delat i två delar. Tatueraren hade en delad bröstvårta. För er som inte sett mitt öra så ska jag berätta vad som har hänt med den. För 2-3 år sen hade jag en stickad tröja, jag hade stora örhängen på mig. Jag fastnade i tröjan med örhänget. Dum som jag var skulle jag rycka loss örhänget. Örat delades i två delar, det forsade ut blod. Det var hemskt.
Jag som ville ha en ny tatuering. När jag gjorde min tatuering satt jag och grät, tatueraren var tvungen att stanna hela tiden. Jag var en jobbig kund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar