Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

18 oktober 2009

A bad or a good night?




Igår skulle jag ha en lugn filmkväll med Filippa. Men det blev inte så. Vi stack hem till Pierre. Där satt Christoffer, Diana och Emma. Det blev en massa ölspel igen. Jag var verkligen inte sugen på att dricka efter gårdagen. Vi körde en regel på vattenfall, att man skulle göra en armhävning. De ville jävlas med mig bara för att min axel var ur led. Skulle göra en armhävning med en arm, det slutade inte bra. Skada mig ännu mer. Sen beställde vi hem en familjepizza med pommes på. Den var faktiskt god. Vid halv 12 drog jag, Filippa, Pierre och Christoffer till stan. De köpte dricka för över 1000 kronor på en halvtimme till oss fyra. Sen drog vi tillbaka hem till Pierre igen. Det kom upp en massa folk och det var trevligt ett tag. Sen hände en sak, och hela natten blev förstörd. Vissa människor borde inte få leva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar