Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

17 oktober 2009

A night out with my girls


Kvällen började med förfest hos Fredrik. Det blev en massa ölspel, som inte slutade bra för varken mig eller Filippa. Vid 11 stack vi ner i stan för att ta stämpel till Tages. Sen drog vi in på Tycho. När Tycho stängde drog jag och Filippa till Tages. Där inne träffade vi en massa gamla kompisar. Jag träffade en riktigt snygg kille där inne. Det visade sig att han var brandman, innan dess var han snickare. Väldigt sexigt enligt mig, mums. Gillar killar som har farliga jobb. Vi drog tillbaka till Fredrik efter Tages. Vi fick skjuts hem av en trevlig kille, han sa att han skulle låsa dörrarna så att vi inte kom ut, Filippa sa att hon var så stark att hon kunde krossa alla rutor.
Jag vaknade idag och märkte att min axel var ur led. Inte roligt. Gör hemskt ont, kan knappt röra armen.

2 kommentarer: