Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

14 december 2011

Dejt? Nej!

Imorgon är det sista jobbdag för veckan, vilket innebär helg! Så himla skönt ska det bli.
Satt och drack kaffe med min granne idag, och Marie påstod att vi var på en dejt för att killen frågade var min pojkvän var. Jag: Vilken pojkvän?
Skulle på middag i måndags med en stilig herre, men jag sa i sista sekund att jag inte kunde. Alla på jobb sa att det var en dejt, men jag tog det som en vanlig middag bara. Ska ner tills hans klubb sen så att han slutar tjata på mig, han har ringt mig från 5 olika nummer. Så ska ner och ta en drink för att få stopp på ringandet, de har Skandinaviskt tema idag. Blä!
Det jag älskar med här på ön att det alltid finns något att göra. Vi är ju typ i paradiset. Man är aldrig ensam eller uttråkad.
Det finns tre personer som gör livet svårare för mig, vill bara skjuta dem mellan ögonen. Men Gud kommer att straffa dem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar