Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

27 december 2011

Julafton och juldagen

Julafton var underbart. Vi hade vår tomte som delade ut julklappar (ur en IKEA säck) Jag fick krama vår söta tomte. Men han tappade sin mage när vi kramades. Alla killar fick sitta i hans knä, så killarna var nöjda. Maten var perfekt, och jag hamnade i matkoma. Juldagen var det en toppen utgång. Vi började med att dricka hos Mikaela och Jenny, vi drog vidare på förfest på Habitat och drog ut i minglet och söp, snodde lite juldekorationer här och där. Kom hem vid 7, la mig och vaknade med en hemsk huvudvärk vid 18 tiden. Hittade en jävla massa glitter och prydnads tomtar i sängen, var jag lyckades ta dem vet jag inte.

Idag var jag med tjejerna i Las Palmas och shoppade och åt god mat. Vi hade det skoj och nu är vi helt slut efter 8 timmars shopping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar