Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

08 december 2011

HOLA GUAPA

Ska berätta lite om dagarna här. I lördags överraskade jag Marie med vin pa hennes hotell. Vi satt på balkongen i solen och njot av alla snygga killar utan tröjor. Vi mötte upp vara nya kollegor Manuel och Johannes, vi åt världens godaste middag och det slutade med en stor fest. Söndag fikade jag med en kille från Stavanger på ett italiensk caffe på stranden, han skulle hem dagen efter. Mötte upp Marie efteråt och det blev ännu en utgång. Jag lyckades förgifta katten på hotellet, så att den spydde överallt. Jag och Marie fick en lägenhet, i den hittade vi en påse med marijuana, ca 500g! En mexikanare hade lämnat kvar den.
Jag trivs på jobbet, har världens goaste kollegor, snygga också! GAAHH, me love this life. Det ar utgang varje kväll, vi har fri bar överallt. Plus så jobbar vi bara måndag-torsdag. Så det är bra. Vi ska träffa ett par killar som har lagt till med sin båt i hamnen, sla bli kul att festa med dem. Fick en snefylla igår, slog en kille och kastade min telefon på honom. HAHA, vad jag skämms nu. Alla på jobb såg det ocksa, toppen! Torsdag lika med Spansk fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar