Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

13 december 2011


Jag var ute och festade, träffade en trevlig tjej. Hon ville dansa hela tiden, och bjöd på drinkar. Sa till henne att jag hade redan fri bar, men hon brydde sig inte. Hon bor här nere och är från Danmmark. Vi hade skoj tillsammans. Vi bytte nummer så att vi kunde festa tillsammans igen. Har fått reda på att hon är lesbisk! När vi var ute tillsammans och en kille kom fram till mig, blev hon sur och knuffade iväg alla killar från mig. Vi slog på boxingmaskinen och hon skulle visa att hon var stark. Nu fattar jag varför.

Saknar min mamma så hemskt mycket, hon ringer mig varje dag och vill att jag inte ska dricka. Hon är så söt. Hon är orolig hela tiden. Slog vad med Marie att jag bara ska ta EN drink när vi går ut idag, lyckas jag bara ta en drink ska hon bjuda mig på en båttur runt ön. Alla tror att hon kommer vinna, de tror heller inte att jag klarar det. Jag kan klara det, frågan är bara om jag vill? Men har lovat mamma att lugna mig med spriten lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar