Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

10 december 2011

Friday


Igår satt jag och Marie på vår favorit restaurang, två engelska killar anslöt sig till oss och började utmana oss i öltävling. Vi lärde dem svenska meningar.
Slicka fitta=söt tjej.
Får jag våldta dig=Ska vi gifta oss?
Knulla=vacker.

Jag sa till en av killarna att gå till den svenska restaurangen Stockholm att visa sin nya kunskap. Han gick dit och sa det han kunde på svenska. Personalen skrattade som fan. Jag pissade nästan på mig. Vi bestämde för att hänga med dessa, så vi drog på alla möjliga barer och hade skoj. Träffade Joakim och Oskar, så vi drog ner till Pacha och Kingdom på stranden vid 05.00, hittade ett par clogstofflor, så de blev mina nya bästisar. Jag och Joakim fixade extrajobb som inkastare. Vi drog hem till Joakim, satte i löshår på Oskar. Vi drog vidare hem till mig och lagade mat, alla deckade i min säng. Marie kommer hem vid 13 tiden och hittar oss alla helt deckade. Det var en galen natt!
Idag blir det julbord ute i San Augustin, det kommer nog att spåra ur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar