Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

17 december 2011

Sol, bad och shopping


Torsdag är alltid "All in" utgång. Drog till Habitat på förfest, vi drog till "hålet" och drack våra gratis drinkar. Vi begav oss till en hårdrocksklubb för det var en killes sista kväll, så han fick välja ställe. Jag och Johanna drog tillbaka till "hålet" igen. Vi tog ett par drinkar till inne på Scandic, sedan drog vi till Grabbarna och beställde ett helrör. Vi blev toppade, vi drog till Kingdom när "hålet" strängde. Det slutade i en enda stor röra, en hemsk katastrof. Klockan 8 på morgonen ringer Marie mig och säger att vi ska till marknaden i Puerto de Mogan om en timme. Jag var fortfarande på fest, så fick ta taxi hem. Vi tog bussen ut dit, och jag deckade på bussen. På marknaden var jag så full och hemsk. Var elak mot försäljarna. Vi hittade en massa snygga saker.
Idag var vi på stranden i Puerto Rico, vit strand med turkost vatten. Underbart vackert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar