Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

20 december 2011

Sjuk som fan


Jag är riktigt sjuk. Min hals dödar mig. Vaknade hela natten av att jag grät av smärta. Klockan 4 på morgonen vaknade jag och skulle sjukanmäla mig, förstod inte att klockan var så tidigt, så det blev inget med det. Jag gick till apoteket där de prackade på mig en massa BRA mediciner. Kom till jobb och skulle ta alla medecinerna. De frågade vad som hade hänt med mig och kollade som att jag hade cancer eller något. Delade ut lite medicin till alla som kände sig lite dåliga. Jag blev "Amanda apoteket" Idag blandade jag inte en massa mediciner som jag gjorde igår, sån det blev inga toabesök denna dag. Ska kyssa en massa och smitta alla, haha. Ska dricka ur allas glas så de blir lika sjuka som mig. Sounds like a good plan!
En person som jag ska smitta extra mycket är han som AVSKYR och HATAR mig över allt annat, den här killen vill döda mig. Älskar känslan av att bli hatad av honom.

1 kommentar:

  1. aw. stackare! Vem avskyr dig, vem vem vem? han norsken på grabarna grus?

    SvaraRadera