Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

18 december 2011

Incest ö


Jag tycker synd om Marie som får bo med mig. Kommer alltid hem efter 5 på morgonen och väcker henne. Igår skulle vi bara ta det lugnt och ha en tjejkväll. Utanför oss hittar jag Louise full och frågar om jag ska med på fest. Jag har svårt att säga nej, så jag hakar på. Det börjar med att vi ska handla öl, men butiken håller på att stänga så Louise börjar bråka med kassörskan. I butiken står det en norrman, så vi ber honom handla åt oss, kassörskan var inte glad på honom. Vi tog våra öl och drog till Habitat (stället där allt sjukt händer) En transa som jagar folk med hammare, kille som drar linor vid poolen och bråkar med en låtsas person, en galen knarkare med kökskniv och en massa bråk. Tur att jag har världens bästa kollegor som hjälper en när dryga killar är på en, Love my boys. Vi drog runt på olika klubbar/barer och hade skoj. Gran Canaria är en jävla incest ö, alla har varit med alla här. Sjukt äckligt! Jag, Johanna och Mikaela ville se vår norkska chef strippa (han är dansare på en klubb) men vi missade honom, han är såå snygg! GAAAHHH! Måste se honom nästa gång han ska dansa, yummie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar