Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

11 december 2011

Julbord i San Augustin



Som sagt så hade vi julbord med företaget ute i San Augustin. Det var kul att hela företaget var samlat, och vi hade fri bar! Maten var god, speciellt laxen. Servitörerna stod bakom en hela tiden och fyllde på med vin och nubbar. Det hölls tal och det var en underbar stämning. Vi åkte ner till Playa del Ingles för att festa vidare. Vi drog till en karaoke bar och sjöng svenska låtar, vi drog runt från ställe till ställe. Vi beställde in helrör på Grabbarna Grus och hetsdrack. Vi stack till Kingdom efter allt stängt i stan. Finns en person som jag stör mig sjukt mycket på, finns ingen som irritera mig lika mycket som denna person. Marie var redan hemma när jag kom tillbaka i gryningen, tur att alla bor i samma lägenhets komplex. Såg en snygg kille på Grabbarna Grus, så jag började kasta is på honom. Efter ett tag kom han till vårt bord, snygg som fan, men så ung!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar