Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

19 december 2011

I hate mondays

Blev väckt i morse av ett samtal om att jag hade en annons på blocket.se och en kille ville köpa en dator, fattade inget. Efter ett tag säger killen att jag är med i Telefonpiraterna som går på Kanal 5. Vad fan är Telefonpiraterna sa jag, killen frågade om jag hade TV. Sa att jag bodde i Spanien och inte hade svenska kanaler, han tyckte synd om mig och sa att han skulle sända klippet i TV. Gick in och googlade, visst fanns programet. HAHA
På jobb känner mig sjuk, har ont i halsen och har feber. På jobb missbrukar jag medecin och blandar saker man inte ska blanda med varandra. Det slutar med att jag spyr på toan. Hemma ska jag bajsa, men det står 5 killar utanför toan och bara hänger där. Visste inte vad jag skulle göra, slutade med att jag sket som fan och brydde mig inte om dem utanför.Det är sjukt jobbigt att dela lägenhet med killar, kan inte skita med öppen dörr längre! Dagens i-lands problem. Så det blir ingen utgång med mina fina tjejor idag. Jag som var så pepp innan. Mög...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar